God jul och Gott Nytt år 2023

March 17, 2023

Hej alla föräldrar! Nu är snart det här året till ända och det har varit ett innehållsrikt och spännande år här på Eudora. Mycket har hänt, nya bekantskaper har gjorts och vi i personalen har framförallt haft förmånen att tillbringa dagarna med era härliga barn. För det är barnen som med sin energi, ärlighet och spontanitet gör så att våra dagar här på Eudora förskola aldrig blir tråkiga. Det är fantastiskt att se hur barngrupperna har utvecklats under året. Det finns en vi-känsla nu som skapar både trygghet och tillhörighet. Vi vill tacka alla våra underbara föräldrar för det här året och för alla underbara stunder med era barn. Vi ses i januari igen med ny energi och med ett spännande år framför oss. Njut av julledigheten och må så gott. God Jul och Gott Nytt År önskar vi er alla!

Personalen på Eudora Internationella Förskola